onsdag, september 29, 2004

Ugens Ministerkommentar

Luftforurening, 2. del:Jeg skal en tur ind på vores soveværelse, hvor Fru Ministeren ligger og slapper af og kobler fra efter en hård dag på jobbet. Med alle hendes kasketter er der jo mange beslutninger, der skal træffes.Her i sommer har vores hus fungeret som konferencehotel for alle de sammenkomster, som områdets fluer, bier og gnavpander har skullet holde. Yndlingskonferencerummene har været lampeledningerne i stuen eller soveværelset omkring midnat. Da jeg åbnede døren var det første der slog mig: Her er ingen fluer! Men straks forstod jeg hvorfor ...Jeg er åbenbart ikke den eneste, som i slumrende tilstand har svært ved at få tarmsystemet på standby. Det tillader jeg mig at kommentere, hvortil Fru Ministeren, som ellers er undskyldt, da hun kommer ud af en familie med kronisk utrolig svag ringmuskel - med flere uheldige episoder og ødelagte underbukser til følge - svarer:

Jamen, jeg får også kvalme af mine egne
prutter


Ingen kommentarer: