mandag, september 20, 2004

Garfields reinkarnation

Efter en god weekendvagt er det igen blevet hverdag ... og dermed mandag!Og sikke en mandag - jeg tror, hvis jeg troede på den slags, at jeg er reinkarnationen af Garfield. Mandage passer mig lige så godt som slalomski, klæder mig lige så godt som en våddragt og siger mig lige så meget som big bang.
Ikke nok med det er en lang dag (... her ville en tidligere praktikant på GU allerede trække ned i højre kind og spørge: Kan du se toget? ... Hvorfor ...? Spørg mig ikke!), men kopimaskinen starter med at strejke - derefter sætter den alternative kopimaskine, faxen, ud og 10(b)ø(v) har en offday!
Da vi når over middag og den oppustelige svineblære kalder fra Hover Stadion så vælger Gud lige at teste, om han stadig ville være i stand til at effektuere en ny syndflod. Testen varede henved den times tid vi spillede bold ...
Senere på aftenen kaldes jeg hotlineagtigt ud for at fange trojanske heste og andre skadedyr på en computer på landet - vi fanger henved 20 vildfarne krikker! Konen er gået i seng da jeg kommer hjem.
Godt det snart er tirsdag!

Ingen kommentarer: