mandag, september 27, 2004

Truman og de døde poeter

Sikke en aha-oplevelse!
Jeg fulgte det ganske glimrende link, som lå i en kommentar forleden fra Mikael, som godt kan tænke tanker i kategorier, som jeg kan være med på. Han var så væmlig at henvise mig til en side for filmfreaks, hvor man kan se, læse alt om film, som man har set og synes om eller synes minus om. Man kan cigar deltage i debatter om disse films.
Hvor er min aha-oplevelse? Jo, den ligger i det simple faktum, at jeg for ikke så længe siden havde en afstemning, hvor jeg spurgte efter bedømmelsen af film, som jeg overvejer at bruge i undervisningen, heriblandt Døde Poeters Klub og The Truman Show. Og AHA! Begge film er instrueret af Peter Weir!
Lad mig finde ud af, hvilke andre film han har lavet - for den mand kan da sit kram!
Sherlock says: Moskitokysten (1986 - Harrison Ford), Green Card (1990 - Gerard Depardieux) og Master and Commander (2003 - Russell Crowe) er dem, jeg har set fra listen.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

You could easily be making money online in the undercover world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat code[/URL], It's not a big surprise if you haven’t heard of it before. Blackhat marketing uses little-known or not-so-known methods to produce an income online.