mandag, november 15, 2004

Velkommen til overfladen

Jeg er lige et smut ved overfladen inden jeg dykker ned igen - i søvnen ...

Det har været en lang arbejdsdag. Fra lørdag kl. 18 til mandag kl. 17.30. Første nat tilbragt på gulvet på et kontor med 5 timers søvn - næste nat på vagtværelsets herlige madras med samme antal timer - dels pga. stile der skulle rettes og elever, som stod alt for tidligt op!

Men det var en god weekend:

  • Musicalen gik rigtig godt. Eleverne kan nogle ting, når de skal ...
  • Dejlige gensyn med gamle elever
  • Jeg var SÅ tæt på at vinde i et RISK-spil med deltagelse af 5 meget overtrætte deltagere + en, der var med på en kigger og hvis største præstation det var at pille fødderne af hestene i spillet ...

Men hjemme igen gik luften af ballonen ... men jeg kæmpede mig igennem Fight Club - anmeldelse følger.


Ingen kommentarer: