mandag, november 08, 2004

Bamse og Kylling

I går aftes morede vores tre smukke muser sig kongeligt over børnetimen - som i øvrigt kun er halv ...
Undervejs siger Fru Ministeren om Kylling, at hun er sjov. Hun?! Jeg har altid ment, at Kylling er en dreng - men hvorfor egnetlig? Er der nogen, som kan argumentere for det ene eller det andet?

Om ikke andet så kan man stemme i højrespalten ...

Resultatet af de forrige afstemninger:
Hvis vi får endnu en pige i 4. hug, så skal hun, hvis I derude skal bestemme hedde Eva, som første navn (Eva 16, Erla 14, Thyra 7 --> i alt 54 stemmer)

Men resultatet af den anden afstemning synes at signalere, at der slet ikke bliver brug for pigenavne - tværtimod. Af de 83 afgivne stemmer mener de 47, at vi får en dreng. Noget helt andet er så, at muligheden for tvillinger slet ikke var med i mulighederne (og det er bestemt ikke urealistisk ...). Hvad nu hvis vi får 2 piger? Puha! Jeg tror jeg går ind for et langt pigenavn. Jeg mener ... jeg roder jo allerede rundt i de 3 navne, som vi har givet vores 3 ældste.

Ingen kommentarer: