onsdag, november 03, 2004

Ugens elevkommentar

Denne uge er der egentlig ikke en specielt kommentar, der har skilt sig ud, så jeg har overvejet om den skulle her på siden. Men der har været et par episoder eller flere med eleverne, som var meget morsomme.

For at den første er morsom, så skal man være ret vild med Mr. Bean og kunne huske hans tur i indkøbscenteret, hvor kan kravlende må forcere parfumeafdelingen for ikke at dø af iltmangel og unaturlige dufte. Sådan en oplevelse havde jeg i går aftes på vagt, da jeg var på lektierunde og skulle ind på et pigeværelse. Kun ved hjælp af den teknik, som soldater kommer under pigtrådsnet med kom jeg frem og kunne tilbyde min lektiehjælp. Men den var uønsket. De vaskede op.

Samme aften på samme runde fik jeg syn for sagn om, at selv om man er blevet konfirmeret, så kan man være barnlig - og heldigvis for det. Hvad skulle vi dog gøre, hvis ikke vores indre børnehavebarn engang imellem havde lyst til at titte frem ...?

Ingen kommentarer: