mandag, november 22, 2004

Skriveblokering

Pausen i indlæg her på bloggen kunne nærmest minde om en skriveblokering. Hele 4 dage uden opdateringer ...

Jeg har haft fri. Helt og aldelies fri! Altså lige med undtagelse af nye ministerresolutioner, som krævede mig i noget, der minder om tvangsarbejde - fra rengøring til at hente juletingeltangel på loftet, hvor der var minusvarmt (det hjælper heller ikke på det, at jeg var i shorts ...).

Men så tog jeg hævn ... Har ikke lavet det, der ligner siden lørdag eftermiddag. Nothing. Keines. Rien! Jeg købte et pc-spil, da vi var ude at handle (Football Manager 5) og det har lagt beslag på mange timer siden da. Men det er sjovt og lidt mere realistisk end Championship Manager - og så er spillerne opdateret, så man kan spille med hele det fantastiske AGF-hold, som i går gav BIF en julegave på forskud.

Ingen kommentarer: