tirsdag, november 30, 2004

Gigt

... var det med stor sandsynlighed ikke.

I dag var ventetiden opbrugt og tiden for et besøg på Ringe Sygehus var inde. Og sygehuset lever slet ikke op til sit bynavn! Sikke en behandling - UG med kryds, bolle og slange. Utrolig venlig og kompetent læge og kiropraktor + kontorpersonale, som gav penge til cacao i min ventetid!

Konklusionen er:

  • Jeg har muskler i benene! De presser på nogle nerver. Det skal der gøres noget ved.
    Jeg har lidt bøvl med albuerne.
    Jeg har nedsat bevægelighed i øverste del af ryggen på nederste del af brystbenet.

Derfor skal jeg til Ringe igen og under kærlig behandling af kiropraktoren og hendes medhjælp!
Men først skal jeg til lægen i morgen og have taget en blodprøve, som skulle kunne vise om der er noget betændelse i området - der skal testes for ca. 30 ting, så det er omfattende!

Ingen kommentarer: