mandag, marts 28, 2005

Hip Hurra

Tidens tand læger alle sår, men sætter tænderne i andre steder og sætter helt andre spor. Man bliver ældre, langsommere, tykkere og konditionen stinker. Men alt i alt så siger de kloge, at 30'erne er en god tid - altså ikke den historiske periode, som var præget af depression og bankerot ... håber jeg ikke ...

Dagen i dag delte jeg mange år med dronngien af Gråsten Slot - men nu har jeg den næsten for mig selv.
I løbet af påskeferien har mange gode venner lagt vejen forbi vores hjem og på den måde været med til at fejre mig. Og det lader sig da også aflæse af gavelisten ...

  • Penge ... som Fru Ministeren vist omsatte til nogle af nedenstående gaver
  • En påskekurv med lidt godt til ganen
  • En buket liljer
  • En påske-cd med Primus
  • Vanilla Sky (dvd)
  • Settlers
  • En papirholder
  • En nøglering, som man kan pifte til, når den er væk og så vil den blinke og bippe
  • En cd med en fodboldsang
  • En neglesaks
  • 2 golfbolde med tees
  • Buddy Longway-tegneserie
  • Felis og jagten på ubåden (tegneserie)
  • Den sidste kejser (dvd)
  • Red Sun (dvd)
  • Tegnestifter
  • Basketball
  • Headset til computertelefoni
  • Billet til VB-Ølstykke (jeg ville gerne vente til VB igen var i Superligaen, men en billet kan vel også forældes ...)
Nogle af gaverne har jeg dog tænkt mig at bytte. Jeg ønskede mig en musepen - og den kan headsettet byttes til ... Settlers kan måske også byttes til et lidt mere familievenligt spil ...

Alt i alt har jeg haft en god dag med de sædvanlige, hyggelige telefonopkald og ellers ro med mulighed for at slappe af, spille med de tre smukke muser og ellers nusse med min oversættelse og køkkengulvet ...

Ingen kommentarer: