søndag, marts 06, 2005

Gymnastik


Er der en sportsgren, som aldrig har fænget hos mig, så er det gymnastik. Men det kan da godt være, at jeg er nødt til at gå lidt mere op i det i dag efter min ældste smukke muses fejende flotte optræden ved gymnastikstævne i Hatting. På halgulvet udviser hun ro, overblik, perfektionisme og lederstil. Efter moderens bedømmelse var det de samme takter, der kunne observeres på Flemming Efterskole i går.
Jeg tog hjemmefra i forvisningen om, at jeg som far til en af de optrædende ville komme gratis ind - men nej. Det kostede den nette sum af kr. 30,- Da Ida Marie var færdig ville jeg gerne have betalt det femdobbelte for at se det tilfredse og glade udtryk og smil på Ida Maries ansigt. Det kunne smelte et faderhjerte ... og den optøede væske fossede ud af næsen efter at have taget skikkelse af snot!

Ingen kommentarer: