søndag, februar 13, 2005

MGP 2005

Den rigtige vinder! Andet er der vist ikke at sige. Hr. Sveistrup havde den bedste sang og den bedste appel til publikum.

Da jeg fredag aften var i Forum Horsens til generalprøven så gik der 1 minut af sangen og så kiggede jeg på min Friisiske ven og blev enig med ham om, at det måtte være vinderen ...

Men niveauet var højt - meget højt endda. Lækkert med mange genrer og udtryk. Efter min opfattelse faldt kun 3 sange igennem - Kandis, Uhalalala og Sweethearts.

For en grandprix-fanatiker som mig var det supergodt og -nostalgisk at være i Forum Horsens og opleve alle koryfæerne. Vi sad på 4 række fra scenen og oplevede alt på tætteste hold: De optrædende, varmen, manden, der skulle varme publikum op, kamerakranerne - det hele. Det var alle pengene værd!

Ingen kommentarer: