onsdag, februar 09, 2005

Holger K

Man kan da vist roligt sige, at mit lille prøvevalg blandt læserne af denne blog ikke er repræsentativ for den danske befolkning. 55% til KD, 0% til RV er vel yderpunkterne.

De tabende formænd med Lykketoft i spidsen har nu luftet eller effektueret nedlæggelse af deres formandsposition. MP og CD skal også finde ny, måske KD ... og måske SF.
Særligt det sidste synes jeg vil være ærgerligt. Et tab af Holger K som fremtrædende politiker i dansk politik vil være et stort tab.
Kritikken fra Vejles borgmester går på, at han ikke brænder igennem på skærmen. Den er jeg ikke enig i. Jeg synes, han er klar og sympatisk. Kritikken af de politiske modstandere er forudsigelig. Sådan må det være. Men Holger K er heller ikke bange for at kritisere sine politiske modstandere - og i særtilfælde - rose sine politiske modstandere. Som skabs-SF'er vil jeg være ked af det, hvis Holger K trækker sig - og skulle han gøre det, så må det da være Villy Søvndal, som påtager sig formandskasketten. Eller hva'?

Ingen kommentarer: