fredag, februar 25, 2005

En tand for meget #2

Sig mig engang! Hvad går der lige af samfundet? Det minder om krakket i 30'erne. Eller priserne på nogle af mine tyske frimærker fra omkring 2. verdenskrig. Hvordan kan 1 krone koster ca 5000 kroner? Det er da inflation, der víl noget ...

Jeg taler naturligvis om prisen på en guldkrone til min kindtand. "Den er blevet repareret meget" - var begrundelsen fra gebisdokteren i går - og jeg som grinede fjoget til min børnetandlæge, da hun sagde til mig i 2. klasse, at nu var der snart ikke flere tænder at komme fyld i. Det skulle jeg aldrig have gjort!

Nå, men kl. 13.50 skal den repareres igen - fyldningen i går var for stor, så den skal slibes ned, så jeg kan kværne chips, chokolade, slik og sodavand i aften til Stjerne for en aften ...

Ingen kommentarer: