torsdag, december 16, 2004

Politisk test og stor humor

Jeg tror egentlig ikke, at jeg er særlig nem at definere rent politisk. Jeg plejer at stemme på Kristeligt Folkeparti ved kommunale og amtslige valg + Folketingsvalg. I forholdet til EU plejer jeg at stemme SF - men jeg har egentlig ikke sat mig ind i alle detaljer af deres politiske dagsorden.

Derfor var det med en vis nysgerrighed, at jeg deltog i følgende lille test, som kunne vise, hvilke politikere, jeg er mest enig med i forskellige spørgsmål.

Resultatatet var ikke som jeg havde ventet - jeg var mest enig med venstrefolk og mindst enig med SF'ere ...
Derfor er jeg glad for slutsalutten: Testen kan ikke bruges som retningslinie for din stemmeafgivelse. Brug din sunde fornuft i stedet!

Trænger du til en stor griner, så har de også på DR's hjemmeside ca 10 års samling af radiobøffer i forbindelse med radionyhederne. Det er vildt skægt! Nyd dem her!

Ingen kommentarer: