søndag, august 28, 2005

Den gode vits

Der er ikke noget som en god vittighed. Jeg kan desværre ikke så mange - og når jeg sætter mig ned og læser i fx de gode gamle pille-bøger, så glemmer jeg alt for hurtigt vittighederne igen. Der er kun én, som har bidt sig fast:

Den handler om Brian, som er Brøndby-fan. Han er en eftermiddag i december ude at køre i sin bil og ser en lastbil foran, som bekymrer ham lidt. Han kører op på siden af lastbilen og får chaufføren til at rulle vinduet ned. Så råber han: Jeg hedder Brian, jeg er brøndby-fan. Du taber din last!
Chaufføren kigger måbende på ham, ruller vinduet op og sætter farten op.
Brian bliver lidt irriteret, kører igen op på siden af lastbilen og får manden bag rattet til at rulle vinduet ned.
Jeg "Jeg hedder Brian, jeg er brøndbyfan. Du taber din last!" råber han irriteret.
Chaufføren kiggen igen måbende, ryster på hovedet og sætter farten yderligere i vejret.
Brian er sur nu. Han vil jo bare hjælpe. Stædig er han også, så han kører igen op på siden af lastbilen og kommer i kontakt med chaufføren, som kører med vinduet rullet ned.
Hidsigt råber Brian: Jeg hedder Brian, jeg er brøndbyfan. Du taber din last!
Chaufføren kigger på Brian og siger: Jeg hedder Benny. Jeg kører med vejsalt ...

Har du en vittighed, som er god i en snæver vendning, så fyr løs ...

Ingen kommentarer: