onsdag, august 10, 2005

Arbejdet kalder

Så er ferien forbi! Jeg tror aldrig, at jeg har holdt så meget ferie før - forstået på den måde, at jeg har koblet helt fra arbejdet. Jeg har ikke tænkt tanker om undervisning, pr, tillidsarbejde osv - ikke bevidst i hvert fald. Det har været utrolig dejligt - og der er jo også kommet en del arbejde ud af det herhjemme ...

Men nu er det så slut med det hårde fysiske arbejde, som faktisk har givet mig hård hud på hænderne - det er mange år siden jeg sidst har haft det. Det bliver lidt underligt at skulle vænne sig til at sidde stille, lytte, snakke og slet ikke få brugt noget rå muskelkraft. Godt der er en uges omstillingstid inden eleverne kommer på tirsdag.

I dag tager vi så ud i Torn Trines Hus i sted omkring Vejle, hvor vi har lærermøde, overnatning og så kommer der et par stykker fra DGI i morgen, som har arrangeret nogle teambuildingsøvelser for os. Det bliver spændende ...

Ingen kommentarer: