søndag, august 14, 2005

Carpe Diem-kvintetten

Her på den sidste dag, der smager bare lidt af ferie, vil jeg lige lave en oversigt over sommerens hændelser, hvor der har været flow, momentum - eller bare øjeblikke, som har prentet sig fast i hukommelsens kringelkroge:

  • Projekt indkørsel og have blev en realitet med god hjælp fra gode venner og meget arbejde
  • Pigerne har nydt deres ferieophold rundt om i landet
  • Der er blevet tid til en masse tenniskampe og et enkelt slag golf
  • Jeg har koblet helt fra mit normale arbejde - det har været helt fantastisk
  • Vi har haft en sommer uden psykosomatiske og reelle sygdomstilfælde
  • Vi har set en masse venner, som vi normalt ikke ser så ofte
Negativsiden vil vi ikke ofre så meget fokus. Den kunne ellers se sådan ud:
  • Sønneke er særdeles morglad og kan næsten kun opholde sig på hendes arme og gerne have flere daglige, hysteriske skrigeture - naturligvis præget af den megen østrogen, som er her i hytten
  • Jeg skulle have oversat en masse sider i The Last Star. Det blev ikke tilfældet
  • Jeg tabte i golf
  • Garagen og vinduerne er der ikke sket noget med (godt der snart er musicaluge, praktikuge, udlandstur for hele skolen og IT10, barselsuge, praktikantophold (?) + de ferier, som der i skoleverdenen er så FÅ af ...
Alt i alt har det været en fantastisk sommer, hvor vi herhjemme har nydt hinanden og friheden til at lave det, som vi gerne ville. Vi har ikke været på ferieophold - den tager vi en uge, hvor det er billigt at leje et sommerhus - og så tager jeg den sidste uge af mine 14 dages barsel.

Ingen kommentarer: