fredag, juni 24, 2005

Så kører det

Der er sket 3 herlige ting inden for de seneste par dage:

  1. Jeg har været ude at fiske. Sammen med Vicesheriffens fra Grønholt var vi taget i put'n take. Sidste gang var der gevinst - denne gang var det kun børnene, som fik gevinst ud af anstrengelserne - de badede i søkanten - måske er der en sammenhæng mellem det faktum og det, at Vicesheriffen og jeg ikke fik landet nogle fisk ... Men hyggeligt var det og det blv ikke mindre, da vi efterfølgende kunne sidde på terrassen frem til 1.40 ... Det er råhygge!
  2. Jeg er kommet i gang med at tale layout til den bibellæseplan, som jeg er redaktør for, med min layouter - hr. Friis. Det var et par konstruktive timer, som vi fik brugt - spændende at se, hvad han kommer op med.
  3. Efterfølgende spiste vi aftenmad med vores respektive familier og tog et godt slag tennis på grusbanen ´her i Korning. 6-4, 6-1, 6-2 i mit favør, så det ...

Ingen kommentarer: