tirsdag, juni 14, 2005

Hektiske dage

De seneste dage har egentlig været lidt hektiske:
Lørdag var dagen derpå efter censorat og bowling med 10.Ø - så der blev fladet ud - big time! Om aftenen kom mine svigerforældre for at overnatte hos os på deres vej mod Vordingborg Kaserne, hvor de lige nu er i færd med at modtage militær grundtræning inden de til august sætter kursen med Kosovo for at være soldaterhjemsledere på soldaterhjemmet dernede. Respekt for det! Hvor mange mennesker på den anden side af 60 kaster sig ud i den udfordring?! Korttræning, skydetræning, førstehjælp, gasmasketræning osv. Jo, jo - det er mine svigerforældre!

Da de var kørt søndag eftermiddag stod den på sponsorcykelløb for børn i Kipili i Afrika - Korning Sogns venskabskirke. Mine ældste muser cyklede og vi andre kiggede mere eller mindre på. Kl. 17.45 kom jeg pludselig i tanker om, at jeg havde en aftale med min kontaktgruppe. De skulle hjem og spise hos os og afhentes kl. 17.30 - UPS! Men de blev hentet og det blev en rigtig hyggelig aften med bowling, fodbold på Korning Stadion og forskellige humoristiske klip med bl.a. Dirch Passer. Dagens sjoveste hændelse var dog, da Nick ikke mente, at et par sortbrogede "køer" kunne være tyrekalve, for tyre er da brune ...

I går havde jeg ansvaret for, at 8. klasse havde noget at tage sig til - det blev en formiddag med dansk og sekvenstællinger i "Daddy Day Care" og om eftermiddagen blev det til bowling - igen igen. Så nu puster jeg igen lidt ud - om et par dage står den på afslutningstur og en sikkert tårevædet afsked med elevholdet anno i år!

Ingen kommentarer: