lørdag, juni 18, 2005

Afskedens time

Så skete det. Skoleåret sluttede og det blev sommerferie ... Men før vi kom så vidt, så skulle elevholdet en tur ud i det naturskønne område omkring Rodbjerggaard ved Egtved. Lækre omgivelser og gode oplevelser. Jeg stødte til truppen i torsdags, hvor vi alle sammen skulle en tur i Tivoli Friheden i Århus. Nu er jeg overhovedet ikke det store tivolimenneske - jeg gider ikke den slags ting - men vovede mig dog ud i en par radiobiler og gik tre runder på minigolfbanen. Desuden forcerede jeg hele Tarzanbanen og prøvede herretoilettet en 4-5 gange. Men det var en hyggelig tur med gode samtaler og mange smil.

Da vi kom retur til Rodbjerggaard stod den på underholdning. De 4 tenarer skulle synge en sang, som vel bedst kan kaldes en lejlighedsvise, eleverne havde lavet fremragende lærerparodier, vi uddelte forskellige priser og sidst skulle den største nar, undertegnede, synge en adskedssalut til den klasse, som har givet så mange gode oplevelser og minder i årets løb - 10.Ø. Sangen kan ses ved at klikke på et link ude i højrespalten ...

Derefter årsvideo og masser af mindebøger og hjemtur kl. 5. 12 timer senere samledes hele flokken i gymnastiksalen. Mine musers herlige barnepige havde forinden fået overrakt en lille video, som jeg havde lavet ... Den faldt vist i god, våd, jord. Som sædvanligt slutter skoleåret med afskedsrundkredsen, hvor der bliver fældet et kildevæld af tårer. Det ER meget trist - heldigvis! For det viser jo bare, at det har været et super-år. Tak til jer alle! Personligt vil jeg gerne takke 10.Ø og min kontaktgruppe! I har været fantastiske!

Ingen kommentarer: