torsdag, juni 23, 2005

Det havde jeg glemt

Forleden var jeg en tur på Teencamp. Det har jeg været så mange gange før. Jeg har været leder derude 9 gange og har besøgt stedet 3 gange, så man skulle mene, at jeg ved, hvordan man gebærder sig derude midt i den jyske skov. Men nej!

Jeg var inviteret på aftensmad af et par elever og var af ledelsen på lejren blvet lovet, at jeg måtte komme ud og høre koncerten med Jan Honningdal uden beregning som tak for at have skrevet årets lejrsang (som kan se et sted her på siden i højrespalten og snart høres på TeenCamps hjemmeside). Maden var god, koncerten fremragende, men hvad jeg havde glemt, var de dyr, der altid kommer frem efter kl. 19 - myggene og fluerne. Jeg ligner et månelandskab på mine ben. Jeg klør og klør og det er SÅ irriterende ... men det går vel over!

Ellers går dagene med projekter i haven (hækken er klippet ned det ene sted og der er røget 50 cm af det andet - vi har ca 75 meter hæk, så der er nok at tage fat på), oversætte bogen The Last Star (den fænger mere og mere) og så ellers så småt begynde at gøre klar til at vi kan få lavet indkørsel m.m. Og så er det jo i dag, at der med posten kommer en Adobe Creative Suite med InDesign, Photo Shop og Illustrator. Det glæder jeg mig til.

Men først skal der fejres Sankt Hans med Vicesheriffens fra Vejle. Den står på fisketur, grill og masser af hygge.

Ingen kommentarer: