lørdag, maj 28, 2005

Sidste skoledag

Vi havde sidste skoledag på Grejsdalen i går. I år havde elevrådet arrangeret begivenhederne, men inden det kom så vidt, så skulle eleverne overstå 3 undervisningstimer. Jeg havde mine sidste timer i 10.Ø med kristendom og dansk. Det blev til en god snak om eksamen, is, sodavand og den for mig traditionelle evaluering. Jeg synes det er rart, at få respons fra eleverne - gerne konstruktiv kritik.
Efter evalueringerne at dømme, så er tilfredsheden med undervisningen, teksterne, lektiemængden ok og eleverne føler generelt, at de i år fagligt har bevæget sig fremad. Så det er dejligt.

Da elevrådet tog over betød det middag på terassen, fodbold mellem lærerne og de 3 klassetrin (1-1 mod 8., 0-0 mod 9. og 1-0 mod 10.). Det kan vi vist kun være tilfredse med eftersom vi spillede 8 lærere mod 15-20 elever. Derefter var jeg nødt til at smutte hjem, da Fru Ministeren skulle til 5. ugers undersøgelse med Junior. Så desværre (?!) gik jeg glip af vandkampen ...

Ingen kommentarer: