tirsdag, maj 10, 2005

Brorsons mærkelige fornemmelse for underlighed

I dag er jeg begyndt på arbejde igen efter barselperiodens første (og i denne omgang eneste) uge. Det er dejligt. Der venter nu ca en måneds arbejde før det, igen, er ferie og fri - men der skal nås en del på de uger: Som informationsmedarbejder, skal jeg udarbejde GU-Nyt og annoncer; som tillidsmand skal jeg forhandle med ledelsen om næste års tjenestetid og ny løn-aftale og som lærer skal jeg have min klasse til danskeksamen og selv ud og censurere.

Faktisk sidder jeg med en lidt underlig fornemmelse - en fornemmelse af, at dette skoleår har været lidt mærkeligt. Vi havde en supergod optakt og det kørte fint frem mod efterårsferie - så skulle jeg have en praktikant. Det gav et opbrud på et par måneder. Og nu igen i forbindelse med Mads' fødsel og udlandstur - igen en måneds opbrud. Desuden har jeg ikke været med eleverne i København og var heller ikke med omkring skolens musical. Så jeg har haft mange pauser i løbet af året og det gør det lidt svært at have en helhedsfornemmelse af det arbejde, som er udført - men det er måske bare mig ...

Ingen kommentarer: