søndag, maj 01, 2005

Irritationsmomenter

Jeg har i dag været i haven - slået græs og gjort køkkenhaven sommerklar - men jeg har også haft tid til at sidde og se lidt fjernsyn.
Først så jeg Slagelses håndboldkvinder slå Ikast ud i ´semifinalen - det gør mig egentlig ikke noget, for så er jeg fri for at blive belært af min familie i Ikast, om ALLE byens fortræffeligheder ... Men to ting - kvinder - generer mig voldsomt i løbet af sådan en håndboldkamp.

  1. Bojana Popovic - hvorfor skal hun skabe sig? Hvorfor skal hun stritte med sin langemand? Dårligt sportsmanship! Ingen tvivl om hendes kvaliteter som spiller, men det ville aftvinge respekt, hvis hun også ville gebærde sig som en stor sportskvinde!
  2. Ausra Fridarikas - sportsverdenen har ikke set større skuespiller før eller siden. Hverken Rivaldo eller Thomas Andie når hende til sokkeholderne. Hun giver den gerne lidt ekstra for at få smidt andre ud. Heller ingen tvivl om hendes spillemæssige kvaliteter. Snart 40 år og still going strong - men fair play, tak!
Senere på aftenen så vi igen "Vild med dans" - TV, når det er bedst. Det er ærlig fjernsyn. Ingen af kompetanterne kan gemme sig - deres evner bliver udstillet. Men hvordan kan man stemme Florman og makker ud - det hører ingen steder hjemme. Skibby er sjov og underholdende, men han kan ikke danse! Det ville være en fiasko af dimensioner, hvis det ender med, at cykelrytteren og handymanden kommer i finalen - det er Stengade, Mia ... og Flormann for gode til!
Så om igen TV2 - find på et nyt afstemningssystem!

Ingen kommentarer: