onsdag, januar 12, 2005

Ugens Ministerkommentar

I denne uge er det bare et lille, men yderst effektfuldt ord.

Nej!
Jeg blev i dag opfordret til at sige ja til en meget spændende opgave. Eneste problem er deadlinen. Den er i forhold til min kalender ret umulig.
Med held fik jeg overtalt min indre Fru Minister (den gifte mand, der læser dette, vil nikke genkendende til den meget livagtige stemme, som dukker frem, når man spørges til et arrangement lige fra fodbold med kammersjukkerne til arbejde, og som umiskendeligt minder om det svar, som ens kone vil give). Det kræver strategi, gode argumenter og løfter om nyt til huset - så er den indre stemme bragt til ro! Det kan være en hård kamp, men den indre Fru Minister kan besejres.
Men det kunne virkelighedens minister ikke! Jeg leder stadigvæk efter Ali Babas kode på ministerdansk ...

Ingen kommentarer: