mandag, januar 24, 2005

Alf - min ungdoms helt


Er der en komisk figur, som jeg husker fra mine yngre dage, så er det runvæsnet fra Planeten Melmac - Gordon Shumway - alias Alf. Jeg sad bænket til skærmen, når han kom vraltende henover gulvet, når han bøvsede, når han hylede hele familien Tanner ud af den eller når han med et hårdt slag i bordet udbrød: HA!
Ingen tvivl om den sag. Alf sad lige i øjet - og i går sad han der igen. Hos mine svigerforældre tonede han frem på skærmen og jeg nød gensynet! Heldigvis har jeg båndet en 5-7 afsnit med ham, så jeg kan få stillet længslen, hvis den opstår.

Man kan også kigge forbi på hans hjemmeside - her er
linket.
Ud over Alf så jeg:

  • 'Dick Turpin'
  • 'Skum'
  • 'Colorado Sagaen'
  • 'De uheldige helte'
  • 'Dallas'
Gjorde du også det - eller så du noget helt andet?

Ingen kommentarer: