lørdag, januar 01, 2005

Godt nytår og forsætter ...

Kære alle derude: Godt nytår!

Vi kom godt ind i 2005 her i Korning, hvor vi fejrede nytår med vores gode venner, Friis'erne! Der var lækker mad, hyggeligt besøg og nytårsraketter - det var rigtig hyggeligt!

Men nytåret er jo også normalt tiden, hvor man tager sit liv op til revision i de såkaldte nytårsforsætter. Det er ikke blevet til de store forkromede overvejelse og da jeg af simple grunde ikke kan hoste op med de traditionelle (mindre røg og mindre sprut), så er det blevet til nogen andre:

  1. Mit personlige og vores familiere andagtsliv skal kraftigt opprioriteres
  2. Jeg skal oftere i kirke
  3. Jeg vil bestræbe mig på ikke at sidde så meget ved pc'en i tidsrummet 16-21.
  4. Jeg vil bruge min skemafri dag konstruktivt og fornuftigt
  5. Jeg vil max køre 60 km/t i byzoner
  6. Jeg vil lytte mere opmærksomt til Fru Ministeren, når hun har et udtrykt ønske om noget til huset
  7. Jeg vil spille minimum et spil pr dag med mine prinsesser
  8. Jeg vil inden sommerferien ud af 'klub 100'

Ingen kommentarer: