tirsdag, oktober 12, 2004

Som B1 sagde til B2: SÅ er det efterårstid

Efterårstid selvom termometret nærmest viser vintertid ...Men med efterårsferie, så er der vel ikke noget at tage fejl af.
Mig bekendt så hed efterårsferien førhen kartoffelferie - sikkert fordi man høstede kartofler. Det var i hvert fald en arbejdsferie.
Måske jeg har erhvervet mig en kartoffelferie. I hvert fald ligger der 4 store kartofler og venter på at blive tilset - 4 sange til skolens musical "Din ånd - min ånd".
I et andet bed ligger elevbladet og venter på at blive plukket.
Og for at det ikke skal være løgn, så er jeg nærmest lige blevet udfordret i et slag rigtig golf - det eneste golf jeg før har prøvet er min svogers firhjulede og så en til pc'en - så det skal da nok blive sjovt.
Så jeg mangler bare lige en hushjælp til at tage den værste oprydning oven på værelsesbytningen ...

Ingen kommentarer: