fredag, oktober 22, 2004

Ser lige igennem mig

Ovenpå gårsdagens mærkelige besked fra lægen besluttede jeg som beskrevet at tage til kiropraktor i dag. Jeg var der senest for ca to år siden - med skulderen. I dag kunne han så sige, at det har bredt sig til lænd og nakke - og så skal jeg ellers love for, at jeg blev revet og vredet i med store knoglebrag til følge. Men det gjorde godt, og han kunne faktisk beskrive og forklare alle de symptomer, som det giver.

Kiropraktoren mente, at jeg skulle få foretaget en røngtenfotografering - hvilket lægen ikke har ment.
Jeg skyndte mig dog over til lægen, som havde fri og var afløst af en vikar - efter 15 minutter tog jeg derfra med en røngtentid i baglommen.
Over middag var jeg på Give Sygehus, hvor jeg blev kigget lige igennem og resultatet foreligger på onsdag! ;S Det bliver spændende!

Da jeg kom ud i bilen og tændte for radioen lød James Sampsons smørtenorstemme i højtalerne med sangen "Dream on". Omkvædet har en dejlig meddelelse til os alle - se den på denne side hovede lige under hovederne.

Ingen kommentarer: