torsdag, oktober 21, 2004

Ekstraordinær modtagelig

Jeg har i dag fået det sidste svar fra den blodprøve, som jeg fik taget i sidste uge, som skulle kunne vise, om jeg havde underskud af D-vitamin, borelia eller andet som kunne give de muskelsymptomer, som jeg har. Der var dog intet umormalt, hvorfor lægen siger:

Jeg kan altså ikke finde en fysisk forklaring på,
at du har det, som du har det. Kun at du er ekstraordinær modtagelig overfor
kroppens signaler.

WHAT!?! NOT! Jeg har ondt i skulderen - det spreder sig til ryg og ben - det har både fysioterapeut og kiropraktor vedgået. Så må der da kunne findes en fysisk forklaring på problemet - måske en røntgenfotografering kunne give et svar.

Jeg føler mig lidt taget ved næsen og har næsten lyst til at skifte læge, men vi har gennem mange år været tilfreds med med den, vi har nu. Så nu ser jeg, hvad kiropraktoren siger i morgen.

Har du prøvet at skifte læge og hvordan var overgangen - for det er da et spørgsmål om tillid, som man på en eller anden måde skal gøre sig fortjent til.

Ingen kommentarer: