lørdag, marts 11, 2006

Praktikant

Som det tidligere har stået at læse, har jeg igen i år haft praktikant. Nok engang var kvalitetens af praktikantens, JP, undervisning god og har været et godt og lærerigt afbræk fra min undervisning for mine elever.
JP er gået til opgaven med krum hals og har taget eleverne med storm. Fagligt er vi nok lidt forskellige: Han er dygtig til at lede en samtale om teksten og fremme åbenheden hos eleverne, mens jeg mere er teknikkens mand.

Eleverne i IT10 har i hvert fald givet manden en masse positiv og konstruktiv respons og der er ingen tvivl i mit sind om, at han bliver en kæmperessource for sin arbejdsplads, når han engang kommer ud at virke som efterskolelærer.

Nu er min lille "ferie" med ekstraløn så overstået og fra på tirsdag står den igen på både dansk, kristendom og idræt. Det er kortfilmen, der kalder.

Ingen kommentarer: