lørdag, marts 11, 2006

Forsøgsobjekt


Eleverne i IT10 på efterskolen har i dag afsluttet deres obligatoriske selvvalgte opgave. Desværre var der kun 5, som havde valgt at fremlægge: En mekanikeraspirant, en laborant in spe, en kommende økonom, en kosmetologkandidat og en sygeplejerskesupplikant (hvad det så end betyder, men det stod i synonymordbogen ...).
Særligt de to sidste krævede medleven fra de tilsynsførende, som udover jeg selv var www.toftdal.dk. Det blev dog mig, som "trak" nitten og skulle kastes for løvinderne. Hos kosmetologen skulle jeg havde renset og trimmet min ansigtshud med skintonic og velduftende creme, mens jeg hos sygeplejersken skulle agere tilskadekommen på en skadestue, der skulle have foretaget en blodtypetest, der inkluderede et stik i fingeren.

Det var egentlig meget sjovt - og jeg glæder mig bare over, at ingen af eleverne går med tandlægedrømme ...

Ingen kommentarer: