fredag, juli 29, 2005

Sportslig nedtur

Sikke et brag, da jeg i tennisregi landede på en grusbane påfaldende tæt på det sted, hvor kragerne havner, hvis de glemmer at dreje af der, hvor de plejer at vende. Jeg tabte til Rådhusmanden, som i bedste offentlige stil ikke kunne nøjes med at give mig et nederlag. Nej, han mente åbenbart, mit kolestoroltal var for lavt - så et æg skulle jeg have. Jeg rejste mig dog og vandt andet sæt i tiebreak - men i 3. sæt blev det 5-7. Så det ...

I går stod den på golf med Vicesheriffen. Det var heller ikke for godt. På femte hul syntes jeg, Vicesheriffen blev lidt for brovtende, så mit 6. hul blev spillet med en god del vrede og meget lidt koncentration ... og 16 slag!
Da vi havde spillet de første ni huller fandt jeg ud af, jeg holdt omvendt på køllen - altså ikke sådan at jeg slog med håndtaget ... mine hænder var ikke placeret rigtigt. Da det blev rettet til de sidste 9, så blev det lidt bedre. Men absolut stadig plads til forbedringer. Dog kan jeg glæde mig over, at jeg denne gang ikke sendte mit første skud i en gylletank!

Ingen kommentarer: