lørdag, juli 23, 2005

Fødselsdag

Nu har Anna Louise så de sidste 3 år henlagt sin
fødselsdag nordenfjords og vi må nøjes med på afstand at kippe med flaget.Og det
gør vi så ... Tillykke Anna Louise!

Sådan kunne man se det på min weblog for et år og to dage siden. Og det holder sådan set stadig vand - bort set fra, at de 3 år skal ændres til 4, da den mellemste smukke muse igen i år er med sine kusiner, fætre og sin mormor på Sæby Bibelcamping på hendes fødselsdag, og at Anna Louise i årets løb har besluttet sig for kun at ville kaldes Anna. Men i dag skal hun og de to andre hentes hjem - så bliver der gang i hytten igen.

Men Anna var ikke den eneste, som kunnefejre fødselsdag forleden. Det kunne min cyber-baby også. Min weblog. Gennem det sidste år er mit lille websted ca 10000 tonet frem på diverse skærme verden over - mere eller mindre tilsigtet. Og det vil det forhåbentlig blive ved med.

Hvis jeg skulle fremsætte en målsætning for det næste år blog-tid, så må det være, at jeg ud over de sædvanlige skriblerier om fast og mest løst, tænker lidt større tanker om livet og har ørelapperne slået lidt mere aktivt ud for at fange de udtalelser med mere, som er værd at fundere over, græmmes over, meditere over eller bare springe over. Og så skal Fru Ministeren naturligvis have sine spøjse kommentarer offentliggjort - også selv om det ikke er et valgår.

Ingen kommentarer: