lørdag, april 16, 2005

Stress og jag

I mit sidste indlæg skrev jeg, at der skulle komme en interesseret købet til vores hus. Det holdt stik. Køber virkede meget interesseret. Det er dejligt. Problemet er lidt, at overtagelsesdatoen er sat til at skulle være 1. juni, hvis vi handler. Kan man nå det? Kan vi nå at finde noget i Lindved, som vi kan overtage så hurtigt?
Nu har vi fået lavet en tilstandsrapport. Der er ingen nævneværdige fejl og mangler ved huset. Kun kosmetiske og lettilgængelige reperationer. Så nu må vi se. I hvert fald skal vi selv ud og se på et par huse i morgen ...

Det er næsten til at få stress af. Grundet forskellige oplevelser, hvor jeg har været svimmel, var jeg i går ved neurolog. Han sagde, at der ikke var noget unormalt, men at det var symptomer på ... netop stress. Så vi skar med den store kniv i går: Nej tak til en forespørgsel om at træde ind i bestyrelsen i KPI-regi, aflysning af diverse møder, så jeg dels ikke skal forberede så meget og dels ikke skal køre så langt og sidst men ikke mindst sagde jeg op som fritidsforkynder i Indre Mission. Nu skulle der gerne blive lidt mere ro omkring vores situation herhjemme og knapt så meget pres omkring de andre 3 opgaver, som jeg har prioriteret: Oversættelse, redaktørjob og GU.

Og så er der jo lige en lille fødsel og et evt. hussalg ...

Ingen kommentarer: