fredag, april 29, 2005

Eksamenstid

Nu nærmer tiden sig for næste eksamen - dansk med 10.ø først i juni. I dag har jeg sendt opgivelserne afsted til ministeriet. Det er utrolig så meget de tekster, som jeg med forskellige klasser har opgivet, har varieret fra år til år. Dette års opgivelser kan ses andetsteds på siden - måske er der inspiration at hente, hvis du er dansklærer ...

I øvrigt er jeg på dag 2 af min barsel, som strækker sig til og med på onsdag. Alligevel har jeg bestemt, at jeg på mandag vil tage på arbejde for at give 10.ø en sidste peptalk inden de kl 13.30 på mandag skal til skriftlig eksamen i dansk - det kunne være på sin plads skulle jeg mene ...

Desuden tror jeg, at jeg vil benytte mine barselsdage til, udover at gå Fru Ministeren til hånde så meget som muligt, at få registreret mine videoer, dvd'er, cd'er og bøger digitalt. Jeg har puslet med tankerne før - for tænkt, hvis hytten brændte - jeg ville ikke have en jordisk chance for at huske det hele. Så det skal der gøres noget ved!

Ingen kommentarer: