lørdag, februar 11, 2006

PR

Kender du fornemmelsen af at få afsluttet nogle projekter, som har fyldt gennem længere tid? Den første uges "ferie" er ved at være ovre for mit vedkommende - men det har været mere skemafri end ferie. I hvert fald har jeg fået nogle ting fra hånden, som har ligget og ventet. Nu er det så blevet tid til at lave en præsentations- og informationsfolder om vores nye projekt på Grejsdalens Efterskole - muligheden for to tiende klasser. Med det pr-projekt får jeg virkelig chancen for at øve mig i at bruge mit InDesign-program. Det er både lærerigt og frustrerende. Men efter mere end 10 timers arbejde og en times professionel rådgivning hos min gode ven Friiseren, er forsiden så småt ved at tage form - lige nu ser den ud som på skærmen ... i hvert fald lige indtil jeg næste gang begynder at flytte lidt rundt og lege med gennemsigtigheden.

Ingen kommentarer: