søndag, januar 29, 2006

Ny Konference

Så har jeg for alvor prøvet at være vikar - oven i købet for en lydhør klasse.
En time inden jeg tog til forældrekonsultation i fredags blev jeg ringet op af Pædagogisk Forening, der ville spørge, om jeg kunne agere vikar lørdag mellem 14 og 17 og dermed dække et afbud. Jeg skulle holde et seminar på en konference om Pædagogik og Kristendom over emnet "Film i undervisningen". Eftersom det er et område jeg brænder for og desuden i efteråret stod for et seminar, der minder om det, så takkede jeg ja.
Nu ca. et døgn senere sidder jeg med en god smag i munden. Jeg er glad for at jeg tog udfordringen op, og da seminarlederen som en del af responsen sagde, at jeg nu risikerede at blive ringet op en anden gang, så tolker jeg det som om hun også var tilfreds. Så det er jo godt ...

Ingen kommentarer: