onsdag, januar 04, 2006

Status: Nytårsforsæt 2005

Sidste år havde jeg hele 8 nytårsforsætter, som jeg desværre genopfriskede, da jeg og Fru Ministeren skulle skrive julebrev. Det var egentlig ikke det store boost for en i forvejen skrantende selvdisciplin. Status er:

  1. Andagtsliv skal opprioriteres: Det er ikke gået alt for godt. Det går bedre, men absolut stadig plads til forbedringer.
  2. Oftere i kirke: Det er slet ikke gået. Jeg har næsten ikke været i kirke. Så lidt at den ene af præsterne sender mig digte, som minder mig om mit fravær. At fraværet skyldes den panikangst, som jeg gennem flere år har været slave af er en anden sag. Panikangsten er takket være ny læge næsten blevet reduceret til et kedeligt minde.
  3. Næsten ingen pc mellem 16 og 21: Gik godt i begyndelsen af året, men The Last Star kastede grus i maskineriet.
  4. Fornuftig brug af skemafri dag: Det er gået godt!
  5. Max 60 km/t i byzone: Den havde jeg glemt!
  6. Opmærksom lytten til Fru Ministeren, når hun har ønsker til huset: Jo, den holder, men jeg lytter kun første gang ønsket nævnes ...
  7. Et spil pr. dag med prinsesserne: Desværre gik den heller ikke.
  8. Ud af Klub 100 inden sommerferien: Jeg nåede det inden jul ... men medlemsskabet er generhvervet.
Pt. tumler jeg med nogle gode intentioner for 2006 - nytårsforsæt om man vil.

Ingen kommentarer: