onsdag, september 07, 2005

Ugens Ministerkommentar: Diktaturlignende tilstande

Fru Ministeren har hidtil været meget overbærende med denne cyperadresse. Hun har ladet nåde gå for ret og fundet sig i lidt af hvert. Men efter en samtale med en lokalpolitiker i går, så er det slut. Nu viser Fru Ministeren sine sande diktatoriske tendenser, som leder tankerne henimod the spanish inquisition og mediestyring ...

Jeg vil ikke have mit ansigt vist for hele verden
Så hermed er alle billeder af Fru Ministeren pillet af dette site og jeg skal forsøge at holde mig i skindet med at bringe flere, da jeg ellers er godt og grundigt i fedtefadet ...

Måske reaktionen blev lidt tilspidset af, at jeg i en mail, sendt rundt til forskellige kristne lokalafdelinger, var kommet til (aner ikke hvordan) at vedhæfte et billede af Fru Ministeren ...

Ingen kommentarer: