søndag, september 18, 2005

Hul igennem

Indlægget har ikke noget at gøre med telefoni eller AGF's forsvarsspil i kampen mod GAaB. Derimod er det manglen på samme, som i morgen kl. 8 sender mig under kniven på Horsens Sygehus.

I 1990 blev jeg i Herning opereret for indsnævret urinrør, men nu er den gal igen. Dengang lød årsagen til skavanken: Fald på cyklens tværstang kan have forårsaget problemet ... og nu skal der så blokkes ud igen.

Det giver et 2-dages ophold på sygehuset, men forhåbentlig kommer jeg hurtigt på benene til at de ting, som skal ske i næste uge:

  • IT10 på skolen skla have prøveresultat tilbage på onsdag ... jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde?!
  • Forældrebesøg på skolen lørdag
  • Indlæg om unge og bibellæsning lørdag formiddag for repræsentantskab og bestyrelse i Bibellæser-Ring Danmark (tak de flere end 130, som har været behjælpelige ved at besvare et spørgeskema (linket er øverst i højrespalten))
  • Søndag er der efterskolernes dag med et hav af spændende tiltag på Grejsdalens.
Så det er bare med at komme ud af fjerene igen.

Ingen kommentarer: