søndag, september 25, 2005

Murphys lov

Murphy lov er en såkaldt selvopfyldende lov. Den lyder i modificeret udgave;Alt, der kan gå galt, går galt (den rigtige ugave kan bl.a. ses her). Lige nu er det som om, selvopfyldelseskraften har slået til i mit lille univers.
Operationen for en uge siden gik ikke helt som den skulle - men oveni er der nu med stor sandsynlighed stødt en ny infektion til, så jeg nu kan kalde mig "Brorson - nu med infektion på balancnerven".

eg forsøgte mig med at møde op på arbejdet i går, men det var måske ikke så smart, for jeg havde ikke andet end lige taget plads i lænestolen før min egen miniudgave af rn karusseltur begyndte. Det er så fortsat, sådan at hver gang jeg ændrer position, så snurrer verden rundt ... gad vist hvor længe det skal stå på.

Ingen kommentarer: