fredag, juli 23, 2004

Afskedens time

Bibelen siger, at manden skal binde sig til sin kvinde. Der står ikke noget om kvinder! Det vil så jo altså nok sige, at manden kun skal have et forhold til en kvinde.
Hvorfor? Det er noget bøvl, hvis man har forhold til flere kvinder i sit liv.Det er jeg jo så nødt til at tage konsekvensen af. Jeg er nødt til at lade min Carina gå.
Nu har jeg haft et forhold til hende gennem cirka tre år. Det har været tre gode år uden de store problemer. Det var faktisk ret gnidningsfrit lige ind til den dag min kone og Carina havde et sammenstød. Fra den dag har forhold knaget og braget og jeg har besluttet at dette er dagen til at afbryde forholdet. Det går ikke. Det ville blive for dyrt i den lange ende.
Jeg skal jo også tænke på min kone, som jeg elsker. Hun er en helle for mit liv. Og det skulle hun jo gerne blive ved med at være ...
Så derfor: Farvel Carina! Hav det godt hos den, du senere kommer til at tilhøre. Må han passe lige så godt på dig, som jeg har gjort.

Ingen kommentarer: