lørdag, marts 03, 2007

Kobberbryllup

Ved midnatstide i går troppede venner, familier og kollegaer op og skabte en fantastisk ramme for de første timer af Fru Ministerens og mit kobberbryllup. Tænk at vores lille hjem kan hus 50 gæster i en sen nattetime. Tak til alle jer, der troppede op. Det var bare rigtig, rigtig hyggeligt og dejligt!
Helt utroligt, at Helle og jeg i dag har kunnet fejre så mange års ægteskab. Har jeg nogensinde truffet en god beslutning, så var det, da jeg i Sct. Catharinæ Kirke i Hjørring for 12½ år siden sagde ja til den smukke brud, som gik den storflæbende gavflab i møde. I årene, der er fulgt, har hun været strømmen til min computer og luften i min fodbold - den vigtigste årsag til, at jeg har kunnet have et liv og en karriere, som jeg indtil nu har haft. Fantastisk kvinde! Fantastisk kone! Fantastisk mor! Godt hun er min.

I kobberbryllupsgave havde Fru Ministeren købt et smukt kors og jeg gav hende et armbåndslignende ur.



Ingen kommentarer: