mandag, januar 22, 2007

Fantastisk

Når håndbold bliver spillet på det niveau, med den intensitet, de kommentatorer, de tilskuere, den tænding og man kunne sikkert fremhæve flere elementer, ja så er der i mine øjne ingen sportsgrene, der når dette dansk-opfundne spil til sokkeholderne. Jeg begynder at forstå, hvorfor englænderne altid i fodbold regner sig selv blandt favoritterne. De har jo opfundet spillet. Vi gør det samme i håndbold.
Der er virkelig meget positivt at fremhæve i aften: Oechsler med højreøksen, Wilbek med de wilde eksperimenter og modet til at bruge dem i praksis, Jern-Henriksen med feberredningerne og Leegaards eksplosioner.

Nu har Wilbek chancen for at skifte to spillere. Claus Møller Madsen er blevet lovet den ene på bekostning af Jesper Jensen - og dog lød det ikke til, at Jesper Jensen skulle væk. De to, som jeg umiddelbart helst ville bytte, er Spellerberg og Nøddesbo - men er Nøddesbo ude, så skal der indkaldes en ny streg og når nu Jørgen Gluver stoppede for mange år siden, så er der ikke umiddelbart nogen, der stikker snotten frem. Umiddelbart kunne jeg også tænke mig en ny højreback. Søndergaard har ikke imponeret og Leegaard så lettere skadet ud - men hvem er lige substitutten. Wilbek melder ud i morgen og jeg venter spændt.
Det var slutningen på mit indlæg nr. 500!

Ingen kommentarer: