lørdag, januar 20, 2007

Det var da lige godt ...

Jeg har glædet mig SÅ længe til VM i herrehåndbold. Sikke en skuffelse! Så god en begyndelse og så skidt en afslutning ... i begge halvlege. Men det kan da stort ikke lade sig gøre, at sætte en føring over styr til sidst, brænde et straffekast, en friløber + det løse. Come on!
Det er så nemt at gøre det hele sort og Hvidt og i aften er der ingen grund til ikke at gøre det.

Tilbage er der nogle spørgsmål:

  • Boldsen underspiller betydningen af, at han åbenlyst er i dårlig form. "Hvis jeg kun vejede 90 kg kunne jeg jo ikke være med i det her game." Den holder ikke, eller hva'?
  • Har Spellerberg sat sig selv over holdet, da han meldte sig klar til VM? Bomber-Lars (Møller Madsen) var i hvert fald savnet?
  • Hvem var ham den sjove, tykke med Ivan Lendl-pandebåndet?
  • Kan man indkalde en ny målmand, hvis Henriksens finger ikke kan klare mere?
  • Hvad ville fodboldspillere sig til at skulle spille 3 mega-betydende kampe på 3 dage?
  • Ryger Wilbek, hvis holdet ikke går videre til mellemrunden? Det tror jeg nok, han gør - og så vil vi have ham medkommentatoren med overskægget.

Lads os få Fenger, Roebstorff, Veje, Berg, Dahl, Stig og alle de andre på banen igen!

1 kommentar:

Sophie Grace sagde ...

This is an exceptional moving article. I am in a general sense content with your unfathomable work.Let create for yourself a strong, beautiful sims on game sims 4 skill cheats