onsdag, november 23, 2005

Fødselsdag og orlov

I dag er det Fru Ministerens fødselsdag ... hurra, hurra, hurra ...
Men det har hun ikke mærket meget til - fra mig forstået. Jeg blev syg i går aftes og tog hjem fra arbejde og har slet ikke kunnet levere en ordentlig fødselsdagsvare i dag ... surt! I stedet har Fru Ministeren fejret sine 25 år (eller der omkring) med opkald fra nær og fjern. Der har været opkald gennem fra Tyskland, Kosovo og Israel ... Og efter et besøg i morges har hun vel egentlig passet børn resten af dagen. Fedt indhold.

Selv har jeg som sagt plejet mig selv - og som sekretæren på GE siger - hende vi kalder Don Lise - så er mænd rigtig ynkelige, når de er syge. Men der findes vel undtagelser ... bare ikke her i huset! Jeg har taget konsekvensen af den senere tids stramme program og ønsket min udskudte barselsuge effektueret - så nu holder jeg fri til næste onsdag!

Ingen kommentarer: