lørdag, februar 03, 2007

Interessant uge

Ugen, der nu er gået, har været en af de mærkeligere af slagsen. Mads har været syg hele ugen. Øjenbetændelse og feber. Da vi ikke er så heldige at have bedsteforældre i nærheden, så har Fru Ministeren mingeleret med sine arbejdstider og taget nogle afspadseringsdage. Selv har jeg taget en omsorgsdag og torsdag havde jeg 10+ i Korning, hvor deres undervisning var henlagt hele dagen. Vi sluttede af med en stemningsfyldt oplevelse sammen med håndboldherrerne. Desværre med et polsk antiklimaks til sidst.

Fredag havde jeg så selv hovedpine hele eftermiddagen, så jeg måtte melde pas på skolefest på Bøgballe, hvor den ældste smukke muse skulle spille bas.

Kvaliteten af Melodi Grand Prixets anden semifinale var klart bedre end første. Det lover godt for finalen i Horsens. Jeg skal sammen med et par Friis'er og de 2 ældste smukke muser ind og se generalprøven på fredag. Det glæder mig, at Stig Rossen og James Sampson er videre. Dem glæder jeg mig til at opleve live.

Og så er det jo i dag, at der kun er en måned til kobberbryllup i Korning. Vi mangler stadig at finde ud af, hvad vi skal lave den weekend. Typisk os.

Ingen kommentarer: