tirsdag, juli 25, 2006

Dødsdømt

Det er godt, at man ikke kan straffes for at slå fluer og myrer ihjel. I så fald stod jeg foran en dom på flere gange livstid. I disse dage er jeg ikke kun insektmorder af første grad. Vi oplever en invasion i varmen, som tvinger mig ud i et serieforløb af tennistræning - blot med en fluesmækker i hånden. Fru Ministeren kom her til aften ned efter at have puttet hr. Mads og troede, at jeg var gået i gang med en sømpistol ...
Så vidt er det ikke kommet endnu, men hvis spyfluerne bliver meget større, så er det næste våben på listen!
Flueensemplet her i huset synger:

Jeg er fluen. Jeg har vinger på. Derfor gider jeg *** ikke gå. Jeg er ikke
skabt til noget stort. Derfor sætter jeg mig på en l... KLASK SLAM BAM!
Ikke mere summen fra den kant!

Ingen kommentarer: