onsdag, oktober 04, 2006

Ultimativ udfordring

Jeg har den store og udsøgte fornøjelse at have en del timer i vores 10+klasse - en klasse, som fokuserer på kristen ledertræning og gerne vil udstyre de 10 elever med redskaber, som de både menneskeligt, fagligt og åndeligt kan gøre brug af.

Vi har i en del af timerne talt noget om synd og dens forskellige udtryksformer. Vi har også talt om kampen mod syndes tilstedeværelse i dagligdagen.
Det har provokeret nogle i klassen, at jeg kan tale om, at vi skal kæmpe mod synden af al kraft, men at jeg selv dagligt kører for stærkt. Nu mener jeg godt nok, at der er forskel at køre for stærkt og så andre synder, som kunne listes op, men jeg har givet mig selv en udfordring:
Jeg har lovet klassen, at jeg max kører 10% over det tilladte i den næste måned!

Desuden hørte jeg et fedt citat på GOD's Channel i dag: Satan's weapons of mass distraction

Ingen kommentarer: